personen die wulfse heten

  • edwin wulfse

    hoi ,

    Ik ben edwin wulfse zoon van johannes Wulfse ,

    En ik ben ook op zoek naar verwanten van hem. misschien kunnen wij elkaar helpen

    Ik ben zelf geboren te Dordrecht op 04/03/1975 en mij is verteld dat mijn vader is overleden in het jaar ong 1980- 1983. Ik weet niet waar hij begraven is maar weet wel dat ik oudere halfbroers en zussen heb

    Groetjes edwin

  • gerard

    weet een en ander van de familie wulfse in het algemeen. van jouw familie weet ik dat je vader 3x getrouwd geweest is.als ik het goed heb is je moeders naam metje mijnster en je volle zus heet sandra angela. je vader is overleden op 28-04-1982 dordrecht.hopende je hier mee van dienst geweest zijnde.mocht je nog iets meer willen weten over je familie bel mij dan op 030-6379104 met vriendelijke groeten g. van der haar.

  • Christiaan Wulfse

    Hoi edwin,

    Mijn naam is Christiaan Wulfse geboren 06-07-1979 te dordrecht.

    Ik las per toeval je bericht en vind het wel heel toevallig dat jij ook in dordrecht geboren ben en verder ook heel weinig weet van de familie wulfse.

    Ikzelf woon nu nog in dordrecht en mijn vader Cornelis Christiaan Wulfse heet die nu 54 jaar is. Ik weet verder heel weinig over mijn echte familie maar vraag me ook al heel lang af hoe het allemaal zit. Ik heb ook nog een broer die in 1977 is geboren.( Leon Wulfse ).

    Nou wie weet hoor ik nog wat van je.

    Groeten,

    Christiaan

  • edwin wulfse

    Hoi christiaan

    mijn vraag aan jou is hoe de vader van jouw vader heet.

    Ik heb namelijk eenn aantal half broers en zussen die ik niet ken.Ik had een stamboom opgestuurd gekregen waar de namen in stonden , maar die is ergens zoekgeraakt.Ik weet wel dat mijn half broers en zussen een stuk ouder zijn dan mij en misschien is jouw vader er wel 1 van. ik hoop dat je me verder kan helpen.

    groeten ,

    Edwin

  • edwin wulfse

    Hoi Gerard,

    Ik ben blij dat ik nu weet wanneer hij precies is overleden , kunt u mij ook vertellen waar hij begraven of gecremeerd is .En kunt u mij misschien vertellen met wie hij nog meer getrouwd is en wie mijn halfzussen en broers zijn.

    Klopt het dat nu degene bent die mij het stamboom heeft toegestuurd??Zo ja , ik ben heeft kwijtgeraakt , dus nu heb ik niets meer.

    groeten , edwin

  • Christiaan Wulfse

    Hoi Edwin.

    Ik zou dat na moeten vragen.Mijn vader is opgegroeit met een andere vader.Zodra ik iets weet of jij dan houden wij elkaar op de hoogte.

    Gr. Christiaan

  • caroline reason

    Hallo,

    ik ben ook op zoek naar mensen van onze familie.

    mijn pleegmoeder is willeke wulfse.

    het eenige wat ik weet is dat haar broer siem wulfse is.

    mijn telnummer is 0614917607.

    mvg caroline

  • edwin wulfse

    hallo Christiaan,

    Ik ben benieuwd of je al wat verder gekomen bent met de naam van je vaders vader?

    Groeten edwin

  • edwin wulfse

    hallo caroline ,

    Bedankt dat je het aan je pleegmoeder gaat vragen.

    Siem Wulfse kwam altijd bij ons langs en lange tijd heb ik gedacht dat het mijn oom was , dit bleek niet zo te zijn.Ik heb geen contact meer met hem gehad sinds dat ik 6 ben.

    groeten Edwin

  • Marjan Wulfse

    Ook ik ben op zoek naar familie van mijn vaders kant , dit is wat ik weet mijn moeder willempje de winter was zijn 1,2, of 3e vrouw??

    Ik heb nog 2 broers , mijn vader woonde een periode aan de dordtsestraatweg, heeft met een megaartikel in de dordtenaar gestaan en is al heel lang overleden, ik zal is kijken of ik dat artikel nog heb voor wat datums