personen die wulfse heten

  • edwin wulfse

    noplink@hotmail.com

  • marjan wulfse

    Vind het wel jammer dat hetis stil gevallen hier, wellicht zijn er meer familieleden .

  • edwin wulfse

    Hoi christiaan ,

    ik ben tot de ontdekking gekomen dat jouw vader mijn halfbroer is.

    en jij mijn half neefje bent.

    ik hoop van je te horen.

    ik heb ook een andere halfzus van een andere vrouw gevonden.

    Groeten edwin

  • edwin wulfse

    Hallo helma ,

    Ik ben edwin wulfse en heb al een halfzus gevonden via deze site.

    Ik las toevallig dat jij op stamboom boden bezig bent met Wulfse.bij mijn vader en tante (waar ik dus onderzoek naar doe) W.Wulfse en J.Wulfse staat onderaan dat er nog 1 levende aan verbonden is. Mijn vraag aan jou is of jij weet wie en of jij ons in contact kan brengen.

    Groeten

    Edwin

  • sandra wulfse

    hallo ik ben sandra wulfse ik ben ook op zoek naar naaste familie die ook wat weten over mijn vader jan wulfse heb begrepen dat mijn broertje edwin wulfse hier ook al mee bezig was zou dus ook graag willen weten wie mijn half broers en zussen zijn heb altijd gedacht dat ik samen met mijn broer de enige die nog overgebleven waren van de wulfjes

    wie kan mij verlossen van het gevoel van onwetendheid over mijn vader

    groeten sandra

  • marjan wulfse

    ik wil dat ook sandra , samen met jou en je broer ed …dus ik hoop dat er mensen zijn die weer gaan reageren op je verzoekje

    Groetjes Marjan

  • edwin wulfse

    Hoi caroline ,

    Ik bhen edwin(volgens mij weet je welke).

    Ik heb op deze site mijn halfzus gevonden en waarschijnlijk nog een andere halfbroer van een andere moeder.

    Mijn vraag aan jou is of jij nog contact heb met je oom Simon wulfse(de sterkste van).

    We zijn naar hem op zoek omdat hij als enige weet hoe of wat er is gebeurt met onze vader.

    ik hoop dat ik wat terughoor.

    groeten Edwin

  • edwin

    hallo helma,

    Ik had jou gevraagt of jij wist wie er nog leefde van mijn vader en tante.Na rondvragen ben ik er achter gekomen dat mijn oma en mijn tante allebei in leven zijn .

    Het enige waar ik nu mee zit is waar ze wonen enzo .Ik, zou het heel erg fijn vinden als iemand mij dat kon vertellen , want ik wil ze zo graag vinden.

    mvg

    edwin

  • edwin

    Hallo Christiaan ,

    Ik wil graag aan jou vragen of je contact met mij wil opnemen , al is het per email of per telefoon (0638603340) , Ik heb het gevoel dat wij elkaar verder kunnen helpen. Ik ben samen met mijn (gevonden) halfzus op zoek naar info en foto's van onze vader( jouw opa).

    Ik hoop dat je hierop reageert , dat zal onze (en waarschijnlijk jouw) zoektocht makkelijker maken.

    Groeten Edwin

  • Marjan Wulfse

    http://wulfse.hyves.nl/

    Voor als er iemand toch nieuwsgierig wrd ;-)