personen die wulfse heten

  • edwin wulfse

    Hoi Marjan ,

    Mijn vraag aan jou is hoe heette jouw vader en in welk jaar is hij overleden?

    Groeten edwin

  • Marjan Wulfse

    Mijn vader heette Jan Wulfse, hij vaarde vroeger ook weet wel dat siem ook tot zijn familie behoord, al ken ik die niet persoonlijk..

    Ik ga nu meteen even op zoek naar data ..

  • edwin wulfse

    hoi marjan ,

    dan hoor ik het wel.

    groeten edwin

  • marjan wulfse

    Edwin het gaat om een kranteartikel uit1976, hasjsmokkel vanuit spanje waarbij zijn vrouw Matje daar gevangen is komen tezitten, hij was toen 44 jaar oud

    Ze hadden toen 2 kinderen 9 maanden en 4 jaar oud'

    voor die tijd vaarde hij op een vrachtschip, heeft 3 maal een hartoperatie ondergaan..

    weet helaas geen datum van overlijden

    hoop dat hier wat uitkomt

    groetjes Marjan

  • edwin wulfse

    Marjan ,

    waarschijnlijkben ik dat kind van 9 maanden ,mijn moeder heet metje ,

    maaar jan wulfse heet oorspronkelijk johannes wulfse.ik ben geboren in 1975.

    Siem wulfse was inderdaad altijd bij jan in de buurt en wij noemden hem ook oom , maar dit blijkt hij niet te zijn.

    Ik hoop dat ik wat van je hoor.waarschijnlijk ben jij mijn halfzus.

    Groeten , edwin

  • marjan wulfse

    edwin jeetje weet even niet wat ik moet zeggen zou het toppie vinden ben al zo lang op zoek naar meer info over mijn vader

  • edwin wulfse

    marjan , het enige dat ikn weet is dat hij metselaar was , en hij en mijn moeder niet meer bij elkaar waren , hij is overleden in 1982 of 83.

    Je heb ook nog een halfzus sandra.Ik heb geen enkele foto of wat dan ook en weet eigenlijk niet goed meer hoe hij eruit zag ik heb zelfs geen fotro's van mezelf van uit mijn jeugd.

    Groeten edwin

  • marjan wulfse

    ik heb wel foto's , ik heb ook nog 2 jongere broers en ik heb mijn herinneringen.

    ik wist ook dat hij meer kinderen had.

  • edwin wulfse

    Ik heb bijna geen enkele herinnering alleen dat mijn moeder zei dat het geen leuke man was , maar mijn vraag , hoe was hij echt????Ik kan mij vlagen herinneren dat hij lief was , maar ik was toen 5 ofzo

    groeten edwin

  • marjan wulfse

    edwin heb je msn ? dat praat wat makkelijker?