klomp/vink

  • anneke

    Hoi Annie ik heb hier de volg orde van de kinderen van Jan Klomp en Annigje Vink.

    geertje klomp 1886 kort geleefd

    bertus klomp 1888woonde in zwartsluis

    klaas klomp 1890 getrouwd met anne woonde in wanneperveen

    jan klomp 1892 meeteen overleden

    gerrit klomp 1894

    jan klomp 1896 was getrouwd met annigje wildeboer was mijn opa en opoe

    eibert klomp 1898 woonde in meppel

    geertje klomp 1900 woonde in nijmegen

    jannes klomp 1902 woonde in soest

    andries klomp ook anton 1904 woonde in hilversum

    johan gerardus klomp woonde in meppel

    Dit zijn mijn gegevens. Groetjes Anneke

  • thea volken-klomp

    Hallo, ben jij de dochter van hofman-klomp en was je opa dan de groenteboer uit Wanneperveen? In dat geval heb ik met je gespeeld op de Zomerdijk in Zwartsluis bij mijn opa en oma Klomp, heb jij dan ook een zus Marianne? Graag bericht.

  • thea volken-klomp

    Hallo Anneke, ik had je een mail gestuurd, is dit niet aangekomen, ik heb namenlijk geen reactie gehad, ik hoor graag iets van je. Groetjes Thea Volken-Klomp.

  • thea volken-klomp

    Hallo Anneke, heb je mijn mail niet ontvangen? Groetjes, Thea Volken-klomp.

  • Jan Klomp

    Ik heb als kleine jongen vaak bij mijn opa en oma op de zomerdijk gespeelt,als ik met mijn vader(jan Klomp geboren 1918) mee was.

    ik zie zijn werkplaats nog voor me tussen de kalkovens.

    mvg.

    j.klomp

  • Tonnie Klomp

    beste mensen

    Ik ben perongeluk op deze site gekomen maar wat leuk dat er mensen bezig zijn met het uitzoeken van de stamboom

    Ik ben een kleindochter van Bertus Klomp en Femmigje Zandbergen en dochter van Willem Klomp geb: 25-11-1914 in Wannerperveen en overleden 12.10.1978 te Amsterdam

    Mijn vader Willem en Geertje en Jan de oudste zijn in Wannerperveen geborende andere in Zwartsluis.

    Thea jij bent een dochter van Bertus? dan hebben wij ook nog met elkaar gespeeld op de Zomerdijk, wij woonde in de zomer in die witte keet waar opa zijn klompenschuur had.

    Marjan Hofman uit Wannerperveen is nog steeds mijn vriendin en we zien elkaar volgende week weer.

    Haar opa was groenteboer.

    een vriendelijke groet Tonnie Klomp

  • Marita Läth

    Hallo,

    I have to write this in English because my Dutch writing is not so good.My mother Geertje moved to Sweden

    and that´s why I don´t write Dutch. My mother was born in Zwartsluis, 10 december 1924, and not in Wannerpeveen. I know this for sure as we often talked about it. She died in Ljusdal,Sweden 20 June 2004.

    We visited Zwartsluis some of our holidays and ofcourse stayed by Oma and Opa.I also played at Zomerdijk with you, Thea, if you remember me.

    It´s very interessting to read about my relatives.

    all the best Marita Läth

  • volken@telfort.nl

    Hallo Marita, kun je nog we lNederlands lezen? Wat leuk dat je hierop hebt gereageerd. Ik wist dat je Moeder overleden was, ik heb dit gehoord van Jan Klomp, de zoon van Ome Jan uit Naarden. Hij heeft je Mam en Pap nog begin 2000 bezocht. Hoe gaat het met je? Leeft je Papa Ome Rolf nog. Ik hoop dat je het kunt lezen. Groetjes, Thea.

  • volken@telfort.nl

    Hey Tonnie, sorry dat ik nu pas reageer, ik ben overgestapt naar een andere provider en vergeten het emailadres aan te passen. Hoe gaat het met je? Ik ben heel lang naar je op zoek geweest, maar kon je niet vinden, niet op Hyves of schoolbank. Ik heb gehoord dat je in het hoge noorden woont, maar weet niet of dat ook zo is. Ik woon al meer dan 20 jaar in Staphorst, getrouwd en drie getrouwde dochters. Er is enkele weken geleden het zesde kleinkind aan ons gezin toegevoegd. Ik hoor graag nog iets van je, wat hebben we altijd leuk gespeeld wanneer jullie met vakantie in Zwartsluis waren. Leven Hennie, Sally en Henk nog? Ik verneem het graag, groeten Thea.

  • Marita Läth

    Dag Thea,

    Ik kan Nederlands lezen maar niet schrijven so I go on in English. Yes my father is alive

    and he is 83 years old now. He is living on his own and doing very well.My brother is also well.

    I was googling and saw that reasurch was done on the Klomp-family so

    I had to react.It´s really interessting to see what can come out of it. I have contact with Tony who also wrote

    at this sight. We see eachother whenever I come to Holland and they have been visiting us in Sweden too.

    Is your mother still alive ? How is everything with the rest of the family ?

    groeten Marita