klomp/vink

  • volken@telfort.nl

    Hallo Henk, je kan de foto ook scannen en toevoegen aan de mail. Ik weet niet hoe handig je met de computer bent, maar anders mag je het ook volgens mijn eerdere bericht doen, Thea.

  • volken@telfort.nl

    Hallo Frans, ik had met de verkeerde gemaild voor een foto, maar mijn vraag is met welke broer heb je in dienst gezeten? Groetjes Thea Volken-Klomp.

  • Jenny Klomp

    We waren op zoek naar informatie over de familie Klomp uit Zwartsluis, ik ben een dochter van Bertus Klomp en Femmigje Zandbergen. Dus ik vind het leuk om te lezen dat jullie ook bij de familietak horen en ik ben benieuwd of jullie mij kennen.

    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

    Groetjes Jenny Klomp.

  • F.J.J. de Gooijer

    Toevallig zag ik vandaag de reactie. Ik moet nog uitzoeken welke KLOMP korporaal was bij de 42e Zware Mortiercompagnie ( ca. 1954)

    vriendelijke groet,

    Frans de Gooijer

  • volken@telfort.nl

    Bedankt voor uw reactie, u kunt aangeven of u een mail krijgt als er een reactie is, in ieder geval ben ik benieuwd, groetjes Thea Volken-Klomp.

  • F.J.J. de Gooijer

    Vandaag heb ik een weblog aangemaakt met de titel KLOMPENMAKER JAN KLOMP. (uit Naarden)

    Via google is de weblog te vinden. Er staat ook een foto bij. Jammer genoeg een onscherpe krantenfoto.

    Ik weet niet hoe ik bericht kan ontvangen. Ik kijk af en toe.

    vriendelijke groet

    Frans J.J. de Gooijer Naarden

  • Bert Klomp

    Hallo Thea,

    Wat leuk om op deze manier iets van de familie te vernemen, ik ben de oudste zoon van jan klomp de klompenmaker uit naarden. mijn moeder was Annie van geffen.

    Ik kan mij jou als een klein meisje nog vaag herinneren.Jou vader Berthus herinner k mij nog zeer goed, het was iemand met veel humor.Tante Geertje heb ik gelukkig nog veel mee kunnen maken, omdat ik zelf een huis in zweden bezit. Ome Rolf leeft gelukkig nog en daar heb ik regelmatig kontakt mee.

    Jouw Moeder heette toch ook Geertje? Ook zoals mijn vrouw Geertje die helaas ook overleden is op 6 april 2003.

    Dat was een hele harde klap, maar gelukkig ben ik weer opgekrabbelt. Ook heb ik veel kontakt met Olle en Marita.

    Ik heb jou mail adres van mijn zus Nelly , die in Huizen woont.Ook kan ik mijn jeugd heel goed herinneren van de tijd die ik soms door bracht op de zomerdijk, en heb daar samen gespeeld met Femmie en Marga van ome klaas.

    Mijn huidige vrouw heet Marga,waar ik mee samen woon, Wat een heel fijn mens is, dus daar heb ik het gelukkig goed mee getroffen.

    Ook al raak je nooit helemaal over je verdriet heen , het leven gaat gewoon verder.

    De hartelijke groeten van Bert en Marga.

  • volken@telfort.nl

    Wat leuk via dit kanaal wat van je te horen. Je bent een stukje ouder dan mij, maar kan mij nog wel iets herinneren. Ik weet niet of je ook hyves hebt, je kunt mij eventueel toevoegen. Hartelijk dank voor je reactie, groetjes Thea Volken-klomp.

  • Maarten Terlage

    Tonnie Klomp Schreef:

    ——————————————————-

    > beste mensen

    >

    > Ik ben perongeluk op deze site gekomen maar wat

    > leuk dat er mensen bezig zijn met het uitzoeken

    > van de stamboom

    > Ik ben een kleindochter van Bertus Klomp en

    > Femmigje Zandbergen en dochter van Willem Klomp

    > geb: 25-11-1914 in Wannerperveen en overleden

    > 12.10.1978 te Amsterdam

    > Mijn vader Willem en Geertje en Jan de oudste zijn

    > in Wannerperveen geborende andere in Zwartsluis.

    > Thea jij bent een dochter van Bertus? dan hebben

    > wij ook nog met elkaar gespeeld op de Zomerdijk,

    > wij woonde in de zomer in die witte keet waar opa

    > zijn klompenschuur had.

    > Marjan Hofman uit Wannerperveen is nog steeds mijn

    > vriendin en we zien elkaar volgende week weer.

    > Haar opa was groenteboer.

    >

    > een vriendelijke groet Tonnie Klomp

    Dag Tonnie,

    Mijn naam is Maarten Terlage. Ik ben bezig met een onderzoek naar het leven van Rosa Boekdrukker. Rosa was goed bevriend met jouw ouders en heeft ook bij hen in Amsterdam gewoond. Als het goed is heb jij een zus die naar Rosa (Rosel) is vernoemd. Graag kom ik met jou in contact! Hierbij mijn e-mail: mterlage@telfort.nl

  • volken@telfort.nl

    Hallo, ik weet niet of Tonnie hier op reageert, ik heb haar namenlijk een mail gestuurd, zij heeft hier niet op gereageerd. Mogelijk heeft zij niet aangevinkd dat je bericht krijgt als er een mail is. Zover ik weet woont zij in Uithuizen op het station en doet iets in glas, glas in lood heb ik gehoord. Naar mijn weten heten de kinderen geen Roos of Rosel, ze heten Hennie, Sallie, Henk en Tonnie. Misschien een tweede naam? Succes met uw zoektocht, groetjes Thea Volken-Klomp.