klomp/vink

  • volken@telfort.nl

    Hey Marita, wat leuk dat je reageert. Ik weet niet hoe het met mijn Moeder is, ik kom al 22 jaar niet meer bij de familie. Ik woon al geruime tijd in Staphorst, ben getrouwd met Ben we hebben drie dochters, Miranda is getrouwd met Erik en heeft 2 jongens Lars en Niels. Dan de tweeling Roos en Maaike, Roos is getrouwd met Peter en heeft ook twee kinderen, Sterre en Storm, die is 8 weken. Maaike is getrouwd met Eric en heeft ook twee kinderen, Lotte en Stijn. We hebben dus geen kinderen meer thuis wonen. Jij hebt 1 zoon als ik het goed heb, Robin?. Jullie hebben vroeger toch vaak bij Opa en Oma gelogeerd in de vakantie, Stig-Ärne, ik weet niet of ik zijn naam goed heb geschreven, heeft ook een keer bij ons thuis gelogeerd. Ik heb wel met jou samen en met Annie van Ome Herman op de zolder bij Oma en Opa geslapen. Mooi dat het met je Papa goed gaat. Je moet Moeder is ook niet erg oud geworden, mijn Papa is maar 56 jaar geworden, van zijn ziekte en overlijden heb ik heel veel verdriet gehad. Mijn ouders waren al gescheiden toen hij ziek werd, longkanker en een hersentumor zijn hem fataal geworden. Ik heb zo'n beetje de gang van het leven hier verteld. Ik hoop nog wat van je te horen. Doe de lieve groeten aan je Papa en je Broer en de rest van je Familie die ik niet ken. Lieve groeten, Thea.

  • Marita Läth

    Hallo Thea,

    This is my free week, the children have sportholidays and I enjoy every moment of it.I am still teaching.

    My brother StigArne is divorced since ten years and lives not so far away from us.He has a little house close to Ljusdal where he goes as often as he can.

    You surely know that my parents moved to Ljusdal ,where my father is born, in the early 80ths and when they couldn´t handle the house anymore we bought it. My parents moved in to Ljusdal into a flat.We have the house for 8 years now. Our plans are to move to Ljusdal within two years. We want to stop working a little earlier.

    Robin lives in a little village 180 km from us with Marianne but we have no grandchildren.He works with youth that have social problems. They have a dog and three cats.

    Henk (ome Willems son) and Bert (ome Jans son) have houses close to our house so I see them a lot.Every summer.

    That´s a little about us here in Sweden.

    Groeten Marita

  • Alcide

    Heee, wat gaaf om hier dit te lezen.

    Ik heb contact gehad met Ole, de man van Marita vlak nadat mijn vader Henri was overleden. Ik ben van plan om binnen een jaar of wat eens te gaan kijken in Zweden. Sneu dat tante Geertje is overleden, jammer dat we dat niet hebben gehoord, maar fijn dat je vader Rolf nog leeft. Marita, de hartelijke groeten aan jou, Ole, je vader, Robin en zijn vrouw en aan Stig-Arne, ik hoop jullie gauw eens te zien.

  • volken@telfort.nl

    Hoi Alcide, wat een leuke site niet? Ik heb al van veel neven en nichten mail gehad. Hoe gaat het bij jullie, ik zie je auto niet meer bij Henk staan, ik moet zeggen dat ik er ook niet op let. Groetjes aan Greetje, Thea.

  • volken@telfort.nl

    Hallo Tonnie, mogelijk heb je ander mailadres, ik heb je namenlijk eerder een mail gestuurd en geen antwoord gekregen. Ik hoop iets van je te horen. Groetjes Thea Volken-Klomp.

  • Alcide

    Ha Thea,

    Zeker leuke site, zo lees je nog eens wat.

    Kom nog wel eens bij Henk, maar heb het druk dus gebeurd niet zo heel vaak.

    Als ik weer eens bij hem ben kom ik wel eens een bakkie doen. Groet'n an Bennie en de (klein)kids!

  • volken@telfort.nl

    Hoi /alcide, heb je geen privé-mail? Hoe gaat het Greetje en de kinderen? Ik bedoel dan hoeft niet iedereen te weten wat je te melden hebt. Groetjes Thea en ook van Ben en kinderen en inmiddels 6 kleinkinderen. (Daar blijft het ook bij).

  • Henk Vink

    Adries Klomp * 1904 Groningen.

    Ik heb een foto van A. Klomp met vrouw met achterop het adres Oude Adamsestraatweg 5 Baarn.

    Vraag met wie is hij gehuwd en hoe kan ik die foto per mail op sturen?

    Groetjes: Henk Vink

  • F.J.J. de Gooijer

    Dag L.S.

    Toevallig vond ik gegevens over de familie KLOMP. Bij Jan Klomp, de kompenmaker van Naarden, haalde ik tijdens WO II met een klompenbon een paar klompen. Met een jongere broer van Jan Klomp zat ik tijdens de mil. dienst (in 1954) bij dezelfde zware mortiergroep.

    groet

    Frans

  • volken@telfort.nl

    Ach, wat is de wereld klein, weet je misschien nog met welke broer je in dienst hebt gezeten? Zou je mij een kopie van de foto willen opsturen, uiteraard vergoed ik de onkosten. Ik hoor het graag. Je mag me ook rechtstreeks mailen op volken@telfort.nl. Ik heb niog contact met 2 dochters van Jan Klomp, Corrie en Nel, ik weet niet of je ze gekend hebt. Groetjes, Thea Volken-Klomp.